Jan 10, 2013

Περί (μή δικών μου) μαλλιών

  Θεωρώ ότι σε όλες μας, μας αρέσουν οι αλλαγές. Στα ρούχα, στο μακιγιάζ αλλά και στα μαλλιά. Από την εταιρία Wigs δοκίμασα τις αφέλειες της πάνω στο δικό μου χρώμα (το μήκος είναι δικό μου). Και το αποτέλεσμα ήταν τέλειο και δεν ξεχώριζαν τα δικά μου μαλλιά από τα ξένα, και σε θέμα ποιότητας αλλά και εκεί που ενώνονταν.
  Φυσική ανθρώπινη τρίχα και μπορώ να την βάψω κι όλας!!! Δοκίμασα και τρέσσες και αφέλειες για χάρη της φωτογραφίας και για το  πως θα ήμουν μελαχρινή. (τα μαλλιά μου είναι κάπου πίσω πιασμένα).


  Υπόψιν ότι το μαλλί δέχεται και σίδερο και πιστολάκι. Και οι τιμές και η ποιότητα απλά εξαιρετικές. Έχω ήδη πάρει τρέσσα για όγκο, και να σημειώσω ότι η εταιρία έχει και extension
   Όλα τα προϊόντα είναι σε ποιότητα Remy. Τι σημαίνει αυτό? Τα μαλλιά μας έχουν κάτι σαν λέπια.και όταν είναι στο κεφαλάκι μας, έχουν όλα την ίδια κατεύθυνση. Τα καλής ποιότητας ξένα μαλλιά, πρέπει να είναι σε αντίστοιχη σύνθεση προκειμένου να μην μπερδεύονται περισσότερο απόσο θα ήταν φυσικό, και να διατηρούν την καλή υφή τους. 
Kat 

No comments:

Post a Comment

/body