Mar 1, 2013

Έλαια για demake up

    Συχνά για να ξεβαφτώ δεν χρησιμοποιώ μόνο demake up του εμπορίου αλλά και έλαια (μόνα τους εννοώ, όχι μαζί με το demake up). Βέβαια αυτό είναι και μια χρήσιμη λύση σε περίπτωση που μου έχει τελειώσει το κανονικό demake up η αν πρέπει να ξεβαφτώ ενώ βρίσκομαι εκτός σπιτιού. 
       Εφαρμογή. Με τα δάχτυλα μου απλώνω το έλαιο στο πρόσωπο μου αφήνοντας λίγη περισσότερη ποσότητα στις βλεφαρίδες ειδικά αν έχω χρησιμοποιήσει πολύ μάσκαρα Κάνω μασάζ απαλό, και μετά με ένα βαμβάκι το αφαιρώ. Επαναλαμβάνω για να αφαιρέσω τυχόν υπολείματα. Κατόπιν θα ξεπλύνω το πρόσωπο μου, και θα χρησιμοποιήσω και λίγο σαπούνι ώστε να ¨σπάσει¨ λίγο την λιπαρή αίσθηση. 
Ελαιόλαδο.
    Ενυδατώνει και θρέφει σε βάθος το δέρμα ενώ προλαμβάνει την εμφάνιση των ρυτίδων. Να προτιμήσετε με χαμηλή οξύτητα. 
   Πλεονεκτήματα. Οικονομία, φυσικό προϊόν, εύκολο να το βρείτε σχεδόν όπου και να είστε. Ενυδάτωση.
    Μειονέκτημα. Ότι μπορεί να αφήσει μια μικρή μυρωδιά λαδιού, ειδικά αν έχετε λεπτή όσφρηση, και το ότι θα σας κοιτάνε λίγο περίεργα όταν ζητήσετε σε κάποιο σπίτι ελαιόλαδο για να ξεβαφτείτε...
Βάσεις
    Ροδακινέλαιο. Ενυδατικό, κατάλληλο σαν βάση σε κρέμες προσώπου και λάδια μασάζ. Δεν είναι λιπαρό, κατάλληλο για ντεμακιγιάζ. 
   Αμυγδαλέλαιο Για όλους τους τύπους δέρματος. Ειδικά για ξηρά, άγρια και ευαίσθητα δέρματα. Κατάλληλο για μωρά 
    Βερυκοκέλαιο. Ενυδατικό, αναζωογονητικό του δέρματος. Κατάλληλο για ντεμακιγιάζ. 
Τις βάσεις θα τις βρείτε σε καταστήματα που πουλάνε αιθέρια έλαια και βάσεις. 
   Πλεονεκτήματα. Λίγο πιο διακριτικές μυρωδιές από το ελαιόλαδο (τουλάχιστον για εμένα), πλούσιες και αυτές σε βιταμίνες, ενυδατώνουν, 
    Μειονεκτήματα. Κάπως πιο ακριβές, λίγο πιο δύσκολες να τις βρείτε και να τις αγοράσετε (σε σύγκριση με το ελαιόλαδο) και θα πρέπει να έχετε μαζί σας λίγη ποσότητα για να ξεβαφτείτε αν είστε εκτός σπιτιού. (Τα δικά μου έλαια τα αγοράζω από το www.bioleon.gr)
  Εγώ έχω βάλει λίγο και από τις τρεις βάσεις σε ένα μπουκαλάκι και όταν θέλω να το χρησιμοποιήσω το ανακινώ λίγο. Μετά αφού ξεπλύνω το πρόσωπο μου μπορεί να βάλω ξανά ένα δύο σταγόνες σαν ενυδατική....
  (Έχω ακούσει και για το baby oil αλλά όπως και να το κάνουμε τα λαδάκια είναι πιο φυσικά.)
    Επίσης κάτι άλλο που έχω δοκιμάσει είναι με την ενυδατική, (παχύ στρώμα), και στα μάτια την δική τους, και μετά την αφαιρείτε. και ξεπλύνετε λίγο το πρόσωπό σας. Νομίζω ότι δεν πιάνει το κόλπο με τα αδιάβροχα μακιγιάζ όμως και κοστίζει και πιο πολύ από τις άλλες λύσεις....
    Αναμένω και κάποια πρόταση από εσάς για να τη δοκιμάσω...
Kat 

1 comment:

  1. Πολύ χρήσιμα όλα!
    Fb name: Elli V. Petsanidou Chatzi
    GFC name: ELLI PETSANIDOU

    ReplyDelete
/body